به دنبال نقض آتش بس توسط رژیم عهد شكن آمریكا، نیروی دریایی سپاه پاسداران نقاط استقرار ارتش آمریكا در منطقه را مورد اصابت قرار داد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای اعلام كرد: به دنبال نقض آتش بس توسط رژیم عهد شكن آمریكا، نیروی دریایی سپاه پاسداران نقاط استقرار ارتش آمریكا در منطقه را مورد اصابت قرار داد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله قاصم الجبارین
فَمَنِ اعْتَدَیٰ عَلَیْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَیٰ عَلَیْكُمْ
به دنبال نقض آتش بس رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، ساعاتی پیش رژیم پیمانشكن آمریكا نیز مانند همیشه دست به نقض تعهدات خود زد و به بهانههای مختلف از تردد یك كشتی متخلف از مسیر غیرمجاز در تنگه هرمز به حمله هوایی به سواحل جمهوری اسلامی ایران اقدام كرد.
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این تجاوز نقاط استقرار ارتش ترورستی آمریكا در منطقه را مورد اصابت قرار داد.
بر اساس بند 5 تفاهم نامه اسلام آباد ترتیبات كنترل عبور و مرور در تنگه هرمز با جمهوری اسلامی ایران است؛ لكن آمریكا با تحریك جهات مختلف در صدد تخلف از این تعهد بود كه پاسخ لازم داده شد و من بعد چنین خواهد بود. در صورت تكرار تجاوز، پاسخ ما گستردهتر از این خواهد بود.